пʼятницю, 1 травня 2020 р.

Великий друг бібліотеки

Пам'ять - це єдиний рай, з якого нас не можуть вигнати.
Жанн Поль
     3 травня, рік потому, відійшов у засвіти Валерій Миколайович Козюра - талановитий історик, краєзнавець, літературознавець, майстерний викладач,  неперевершений оратор, людина неподільного громадського натхнення, багатолітній  користувач і ВЕЛИКИЙ ДРУГ бібліотеки Володимира Малика. Колектив бібліотеки Володимира Малика мав за честь співпрацювати з Валерієм Миколайовичем. Ми вдячні йому за прекрасні, змістовні краєзнавчі книги і статті, за глибокі й цікаві наукові думки, якими від ділився з нашими читачами. Ми вдячні йому за залишені книги, які будуть читати майбутні покоління, вдячні за те, що кожного з нас вчив любити рідний край.

Життя свої міняє ідеали,
Стають нові вожді на п’єдестал.
Але  земля , що кривдою топтали,
Для мене все ж – найвищий ідеал.
Бо тут мої і осені, і весни,
Бо тут мої і зорі, і хрести.
Мій краю, я  перед тобою чесний,
А за все інше - Господи, прости…

     Пам’ятаємо. Шануємо.




Немає коментарів:

Дописати коментар