вівторок, 16 липня 2019 р.

«Ой кум, кумочок, підемо у таночок…»

Надвечір'я, надвечір'я,
Я у щастя своє вірю.
Хай збуваються надії
Й лине пісня в дивосвіт.
Ми разом велика сила,
Нас мистецтво захопило.
Всім у кого дужі крила,
Надвечір'я шле привіт.
     Яскраве, колоритне «Надвечір’я» відбулося у селі Вовчик. І тема була неординарна «Ой кум, кумочок, підемо у таночок…».
     Відкрила засідання неперевершена ведуча, нині жданівська пані, керівник гурту« Бабусеньки» Раїса Пасічна. Саме чудові учасниці гурту «Бабусеньки» стали об’єднуючим ланцюжком між іншими учасниками святкового дійства. Марія Сухомлин, голова Вовчицького «Надвечір’я», разом зі своїми подругами представляли широкому загалу своїх найрідніших – кумів. Щиро, з любов’ю та повагою говорили про других батьків своїх дітей.

В залі панувала зворушлива та емоційна атмосфера від щемних слів один одного та поцілунків. Куми – кумоньки, найрідніші, з якими і радість подвоюється, і горе ділиться навпіл. У кожного – не одна пара кумів. Доволі часто в селі – це справді рідні люди. А в родини відомих Підюрчиних їх аж 108! Уявіть!
      Родзинкою свята став виступ запрошених кумась із Калайдинець Наталії Галич-Чеверда та Валентини Черняк. Перша - відома майстриня на всі руки, друга – теж не обділена талантами - гумористка і співачка. Вони від щирого серця дарували чудові хвилини спілкування. До слова, пані Наталія виготовила для гурту «Бабусеньки» чудові обереги - логотипи. 
      Не обійшлося і без гостей. Завжди на таких зібраннях Раїса Кошель, голова громадської організації «СЖТ «За майбутнє дітей України» та Валентина Сьомак, голова районного клубу «Надвечір’я», директор Лубенської ЦБС, які ось уже 25 років ідуть пліч-о-пліч зі своїми «надвечір’ями».
    Захід вдався! І це – головне.






Немає коментарів:

Дописати коментар