вівторок, 27 серпня 2019 р.

День села в Губському

Село моє із кетягом калини
І на узбіччі хата дорога
Для нас усіх отут коріння Батьківщини
І хліб святий і мами пісня дорога!
Рідне село… Скільки теплих слів можна казати про рідний край, де ми народилися, де пройшло наше дитинство,  де ми живемо.  Кожен пишається свою рідною землею, з маленьких частинок якої складається велична Україна. Тут наше коріння, тут наша земля, яка дала нам горде ім`я – українці. 

Сонячного літнього дня 24 серпня, коли вся Україна відзначала День Незалежності, Губське відзначало день села. Напередодні цього свята Губська сільська бібліотека серед своїх найменших користувачів оголосила конкурс малюнка «Моє село в майбутньому». Під час святкового дійства всі учасники були нагороджені призами та солодкими подарунками. 
Бібліотекар Олександра Цебро підготувала і презентувала на святі тематичну виставку «Мій рідний край – життя мого перлина». Також маленькі користувачі бібліотеки Настя Каптан, Ліза Цебро, Ліза Попович, Таня Павленко зачитали присутнім вірші про своє рідне село: 
Багато гарних сіл на світі, 
Але мені миліш за все
Моє село – чарівне Губське
Таке прекрасне й дороге!



Немає коментарів:

Дописати коментар