пʼятницю, 24 вересня 2021 р.

 Правильне харчування – запорука здоров’я

Безцінний скарб,

Що ми здоров'ям звемо

Із юних літ нам треба берегти,

Адже нічого більше нам не треба,

Щоб тільки всі здорові були ми!

       Здоров'я  великою мірою залежить від самої людини. Тільки людина має регулювати своє харчування і це допомагає їй довго жити і зберегти власне здоров'я. Отже, правильне харчування та здоровий сон - запорука міцного здоров'я.

       У Войнихівській сільській  бібліотеці відбулося  засідання  жіночого клубу "Берегиня" по темі "Правильне харчування - запорука здоров'я". Зустріч відбулася на свято Різдва Пресвятої Богородиці, тож бібліотекар Олена Піщаленко розповіла про його історію і традиції. А далі вели мову про користь і шкідливість різних продуктів для жіночого організму. Учасники засідання  жваво і цікаво розповідали про свої пріоритети у харчуванні, ділилися порадами приготування цінних для здоров’я страв. Підсумком заходу була одностайна думка, здоров'я - це перша та найважливіша потреба  людини, що визначає здатність її до праці й забезпечує гармонійний розвиток особистості, а правильне харчування – це його запорука. 

     Тож бувайте здорові! Бережіть себе та своє  здоров'я!




Немає коментарів:

Дописати коментар