середу, 2 лютого 2022 р.

 «Прощай, мій покою, пускаюсь у море»

    В історії кожної літератури ім’я того чи іншого письменника нерозривно пов’язується з жанром, в якому йому випало бути заспівувачем, дещо відсторонюючи інші, теж важливі здобутки митця. З часом історична перспектива набуває незалежної чіткості і значення цих письменників постає в повному обсязі. У нашій літературі таким є, зокрема, Євген Гребінка, ім’я якого насамперед асоціюється з початками української байки, хоч його доробок складають українські й російські поезії та значна кількість оповідань, повістей і романів, написаних російською мовою.

    З нагоди 210-річчя від дня народження Євгена Павловича Гребінки в Публічній бібліотеці імені Володимира Малика розгорнуто книжкову виставку-екскурс «Прощай, мій покою, пускаюсь у море». Виставка містить документальні матеріали, що відтворюють життєвий та творчий шлях письменника, та його творчу спадщину: байки, поезії українською та російською мовами, повісті та оповідання. Читачі відкриють лубенську сторінку з життя Євгена Гребінки та ім’я дівчини, якій  присвячений поетом вірш «Очі чорнії».






Немає коментарів:

Дописати коментар