четвер, 27 серпня 2020 р.

Прийди до серця, Україно, благослови добром мене!

Хто не  знає свого минулого,

Той не вартий свого майбутнього.

Бути справжнім патріотом - означає пишатися своєю країною. Українці впродовж століть будують вільну та незалежну державу, виконуючи заповітну мрію багатьох  поколінь українських  патріотів. Адже тільки почуття любові  й глибокої гордості за Україну, разом із  твердою вірою в її  світле майбутнє, дає право кожному українцеві стверджувати: це мій народ, моя держава, моя Україна.

З нагоди Дня Державного Прапора  України та Дня Незалежності України в Остапівській сільській книгозбірні  пройшла історичний година «Прийди до серця Україно, благослови добром мене». Активна  користувач бібліотеки Аня Гарбуз  ознайомила  присутніх на заході з тернистим історичним шляхом України до незалежності -  від найдавніших часів до сьогодення. Згадала імена та постаті великих українців, котрі в різні часи прославили нашу державу. 

Також увазі учасників заходу була запропонована викладка літератури «Україна: сторінки історії». Тематика представлених видань про нашу країну, її багатовікову історію, народні традиції різноманітна - історична, документальна, науково-довідкова, пізнавальна – буде цікавою для всіх категорій користувачів.

  




Немає коментарів:

Дописати коментар