пʼятницю, 15 липня 2022 р.

 Пізнавально - спортивна  програма  «Ми обираємо Здоров’я!» у бібліотеці Малика

Здоров'я – це безцінний дар. Його треба шанувати, примножувати. Навички здорового способу життя настільки ж необхідні людині, як повітря, вода, їжа.  Дбаючи про підростаюче покоління, Публічна бібліотека імені Володимира Малика в рамках проєкту «Спільний  простір» провела пізнавально-спортивну програму для дітей «Ми обираємо Здоров’я!» 
Програма була насиченою, адже включала різноманітні конкурси, веселі руханки та майстер клас. Бібліотекар Сніжана Кириченко повела дітей у чарівну Країну Здоров’я, де на всіх чекала приємна дівчинка Вітамінка з добіркою захопливих вправ та ігор. Діти приймали участь в розвиваючих іграх: «Так чи ні?», «Тарілка здорового харчування», «Вітамінки для рослинки», пантомімі «Я це вмію робити!», складали з пазлів картинки про спортивні ігри.

     Команди «Вітамін А» та «Вітамін С» активно змагалися у спритності, граючи в ігри з мячем: «Кенгурушка», «Тунель», «Верблюдик», та гру «Зробимо світ чистішим!» А перемогла, звісно, дружба. На дітей також чекала весела майстерня під керівництвом бібліотекаря Марії Колегової. Діти разом з дорослими дружно виготовляли колаж «Я обираю здоровий спосіб життя». Традиційним стало у книгозбірні дружнє чаювання.
«Діти, бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, впевнено крокуйте до «Країни Міцного Здоров'я» - такими були заключні слова бібліотекаря.











Немає коментарів:

Дописати коментар