четвер, 8 червня 2017 р.

Бібліотека – майданчик здоров’я.

     Важливим напрямком роботи бібліотек  є інформування дітей та підлітків  про необхідність дбайливого ставлення до власного здоров’я та популяризація безпечного способу життя . В Солоницькій  сільській бібліотеці постійно проходять заходи, які допомагають юним читачам   набувати та застосовувати знання про здоровий спосіб життя. На урок-здоров’я "Геть паління! Ми – здорове покоління", присвячений Дню боротьби з тютюнопалінням,  бібліотекар Сніжана Кириченко запросила хлопців та дівчат - активних відвідувачів бібліотеки. Господиня книгозбірні провела бесіду, в якій розповіла про негативний вплив тютюну на здоров’я людини, ознайомила підлітків  із поняттями «пасивне паління» та «тютюнозалежність». Також біблітекар провела вікторину та запропонувала учасникам заходу написати листа майбутнім поколінням на тему: «Я не палю. Чому?». Юні читачі бібліотеки із цікавістю ознайомились з книжковою розкладкою «Тютюновий дим - отрута для здоров’я».

Немає коментарів:

Дописати коментар