середу, 11 жовтня 2017 р.

Не знищуй своє майбутнє      

  Здоров’я дитини - багатство родини,
     Здоров’я народу - багатство країни.
     Здоров’я - це справжнє  багатство, наявність якого ми з вами інколи  ігноруємо.  Тільки здорова людина, життєрадісна, сповнена енергії, здатна в повній мірі надавати необхідну допомогу людям.               Нещодавно завідувач Войнихівською сільською бібліотекою Олена Піщаленко та бібліотекар професійно-технічного училища №53  провели брейн-ринг  для  студентів  училища «Що я знаю про здоровий спосіб життя?».  Усі учасники розділилися на дві команди та завзято змагалися за звання переможця.
Вони відповідали  на запитання вікторини «Ми за здоровий спосіб життя», висловлювали свої думки щодо дбайливого ставлення до свого здоров’я. На закінчення кожен учасник мав можливість переглянути виставку-розкладку «Не знищуй своє майбутнє».



Немає коментарів:

Дописати коментар