четвер, 10 червня 2021 р.

 Батько українського бестселера

       10 червня   письменнику, журналісту,   Василю Шкляру виповнюється 70 років. Своїми творами він впливає не лише на сучасну літературу, а й на сучасну політику.  Кожна   книжка  автора стає бестселером. Василь Шкляр є одним з найвідоміших письменників сучасної України. Успіх його романів приголомшливий: відзнаки, премії, гран-прі, постійні перевидання, переклади іноземними мовами.  Та за словами автора найкраща для нього премія – «це прихильність моїх читачів. Те, що мої романи мають найширший попит, вони найкраще продаються, і це для мене найвища винагорода. Я понад усе ставлю інтерес свого читача, якого я люблю, а він мені платить тим же». У своїй літературній діяльності письменник принципово жодного разу не скористався спонсорською допомогою, не прийняв жодної державної нагороди. До дня народження талановитого майстра пера  на абонементі Лубенської публічної бібліотеки імені Володимира Малика  оформлено  викладку персоналію «Василь Шкляр: про героїв та людей». Запрошуємо всіх, прочитати захопливі книги автора. Вони написані з любов’ю до України та її героїв, в них наша історія і наше сьогодення. 




Немає коментарів:

Дописати коментар