четвер, 7 квітня 2022 р.

 Крокуємо стежиною здоров’я

       Найкраще в нашому житті – це не речі. Ми потребуємо не престижу, гаджетів чи «екопродуктів» із дорогих «органічних» магазинів. Передусім нам необхідний якісний сон, прогулянки та усвідомлене ставлення до життя. «Буде здоров’я – решта все додасться» - так звучить багатовікове спостереження. І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану докорінно визначає його повсякденне життя.


      З нагоди Всесвітнього дня здоров’я в публічній бібліотеці імені Володимира Малика для юних користувачів була проведена квест-гра «Крокуємо стежиною здоров’я», присвячена темі здорового харчування. Учасники квесту прокладали маршрут зупинками: «Правда чи фейк?», «Тарілка здоров’я», «Загадка», «Руханка», «Мікроби», он лайн гру «Здорове харчування», отримуючи за виконані завдання «вітаміни» та знайомлячись зі структурними відділами бібліотеки. Діти збагатилися знаннями про користь здорового харчування та ознайомилися з тематичною викладкою «Бережімо здоров’я!» Завершився захід дружнім чаюванням та ласощами корисними смаколиками.













Немає коментарів:

Дописати коментар