четвер, 13 жовтня 2022 р.


Обрані небо тримати для нас

Тобі Украно, мій мужній народе,
Складаю я пісню святої свободи.
Усі мої сили і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроку.
Аби ти щаслива була, Україно -
Моя Батьківщино!
     14 жовтня, у світлий День Покрови Пресвятої Богородиці, ми відзначаємо декілька свят – День Українського козацтва, День захисників і захисниць України. Останнє започатковане в нелегкі для нашої держави часи з метою вшанування мужності та героїзму захисників суверенітету та територіальної цілісності України. 
    Наш народ завжди прагнув до незалежності, давав достойну відсіч загарбникам і відстоював рідну землю.
    Сьогодні як ніколи неспокійно в нашому домі. Іде повномасштабна війна. Багато синів і дочок нашого краю пішли виконувати свій обов’язок перед Батьківщиною. Але багато вже і тих, хто «душу й тіло положили за нашу свободу»...
    День захисників і захисниць України – день, коли ми згадуємо їх, вшановуємо пам’ять загиблих поіменно.
   Слава Україні!
   Героям слава!






















Немає коментарів:

Дописати коментар