пʼятниця, 9 січня 2015 р.

Допомога вимушеним переселенцям


6 січня 2015 року  в Лубенській  центральній районній бібліотеці ім. В.К. Малика, яка є партнером проекту «Створення кризового центру і реалізація програми відновлення життя, адаптації та інтеграції дітей - тимчасово переміщених із зони конфлікту на сході України до умов приймаючих громад в Полтавській області», що реалізується за фінансової підтримки Канадського Фонду Місцевих Ініціатив, за ініціативи Полтавської обласної молодіжної громадської організації «Твій Світ»  та за сприяння управління освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради відбувся семінар-тренінг з надання першої психологічної допомоги сім’ям з дітьми, дітям, які перебувають чи перебували у зоні збройного конфлікту та ознайомлення з формами і методами роботи по  їх адаптації до нового місця проживання.

Близько 20  практичних психологів, активістів, фахівців партнерських організацій пройшли  навчання щодо надання психо-соціальних послуг дітям тимчасово переміщеним з зони конфлікту. 
Під час відкриття тренінгу керівник проекту Олександр Чепур звернув увагу  на  важливість та актуальність проведення семінару, адже, в цей час та в час  настання миру у нашій державі, люди, які перебували або перебувають в зоні АТО, потребуватимуть кваліфікованої допомоги. 
Станом на 5 січня Мінсоцполітики зареєструвало 838300 переселенців з Донбасу та Криму. Гостро стоїть питання не тільки гуманітарної допомоги внутрішнім переселенцям, а й надання першої психологічної допомоги в усіх пунктах знаходження цих людей. Найуразливішими перед проблемою постають діти і підлітки. 
Психолог проекту, Юлія Пода переконана, що відповідальність за здоров'я дітей зі Сходу лежить не тільки на волонтерах, громадських активістах та соціальних службах, а і на шкільних психологах. Самі ж психологи кажуть, якщо допомога не прийде вчасно, масштаб трагедії складно передбачити.
Тренінг складався з 3 частин. В першій частині учасників навчали особливостям первинної психологічної допомоги.  Друга частина семінару була присвячена практичним вправам та індивідуальній роботі в групах, під час якої розглядали  практичні випадки надання допомоги сім’ям та дітям.  Наприкінці навчання учасники ділилися ситуаціями з власної практики та обговорювали ефективні стратегії поведінки у схожих ситуаціях.




Немає коментарів:

Дописати коментар