середу, 7 квітня 2021 р.

 Зелена аптека – поруч!

"Здоров’я - це не все,

але все без здоров’я - ніщо!"

Сократ


        У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я в Публічній бібліотеці імені Володимира Малика відкрилася книжкова виставка-рекомендація «Зелена аптека - поруч».

        Широкому колу читачів  презентуються видання, які допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а головним чином – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили власного організму та природні засоби. 

        Книги, представлені на виставці, знайомлять з лікувальними властивостями рослин, правилами їх збирання та використання в народній медицині.

       На увагу заслуговують нові видання, подаровані бібліотеці Українським Інститутом Книги: Наталії Кокар «Таємничий світ рослин» та Зірки Мензатюк «Зелені чари», в яких популярно розповідається про дивовижний світ рослин та про необхідність його збереження.

         Навесні трави і квіти наповнені свіжістю. У кожному листочку - гармонія досконалості. Збери ці дари природи, щоб приготувати еліксири здоров'я і гарного самопочуття!

  #бібліотека_імені_В_Малика #Український_інститут_книги #читай_найновіше

з Український інститут книги

  


Немає коментарів:

Дописати коментар