понеділок, 21 листопада 2022 р.

 Бібліотеки в Лубнах діють для здоров’я

    Протягом 2022 року два бібліотечні два бібліотечні заклади Лубенської громади – Публічна бібліотека ім. Володимира Малика та філія №1 Лубенська міська бібліотека для дорослих ім. В. Леонтовича стали учасниками проєкту «Охорона здоров’я та профілактика захворювань через бібліотеки та літературу» який діє в рамках україно-швейцарського проєкту «Діємо для здоров’я» за реалізації Благодійного фонду «Бібліотечна країна».

   Метою даного проєкту є просвітницька діяльність щодо здорового способу життя, профілактики неінфекційних захворювань через бібліотеки та літератури.

Протягом дії проєкту відбулася низка пізнавальних онлайн-лекцій для бібліотекарів з профілактики неінфекційних хвороб та  онлайн-зустрічі з авторами науково-популярних книг з медичної галузі.

Бібліотечні заклади активно долучилися до реалізації проєкту: було створено «куточки здоров’я», проведено низку інтерактивних зустрічей з лікарями та психологами для різних категорій користувачів, артерапевтичні заняття, презентувалися листівки-закладки про послуги, які надають бібліотеки, а також започатковано віртуальний «Календар здоров’я», метою якого є популяризація здорового способу життя та корисної для здоров’я літератури.

Завдяки участі у проєкті бібліотеки отримали підбірку науково-популярних видань з різних галузей медицини, обладнання для контролю за базовими показниками здоров’я та діагностики стану людини: тонометр, глюкометр, пульсоксиметр та електронні ваги, а ще спортивне приладдя для оздоровчих занять: палиці для скандинавської ходьби, спортивні килимки та м’ячі для фітнесу.

Сподіваємося, що співпраця в рамках проєкту продовжиться, а бібліотеки отримали можливість надавати додаткові послуги населенню громади.  






Немає коментарів:

Дописати коментар