середу, 9 квітня 2014 р.

«Жить - це мить, зумій його прожити»


        В Левкоромоданівській сільській бібліотеці  пройшла година здоров’я «Жить - це мить, зумій його прожити»  учасниками якої стали учні 9 класу місцевої школи. Бібліотекар Світлана Чупайда розповіла про важливість збереження та підтримання  здоров’я  людини протягом усього життя, про  свято яке  було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. Глобальною ідеєю  святкування цього дня є пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань.
     Щороку для офіційних заходів, присвячених Всесвітньому дню здоров'я, вибирається окрема тема: активність життя, захист вагітності, вплив клімату на здоров'я людини, медична допомога людям, постраждалим в результаті надзвичайних ситуацій і т.д. У заході взяли участь  директор школи Лідія Олексіївна  та вчитель біології  Тетяна Миколаївна Запорожець. Діти взяли участь у інтелектуальній  грі «Що? Де? Коли?». Найактивнішими серед учасників стали Микола Чупайда та Ярина Тарасенко. 

Немає коментарів:

Дописати коментар