пʼятницю, 19 січня 2018 р.

 Слово поета : від земного до вічного 

  Як добре те, що смерті не боюсь я
І не питаю, чи тяжкий мій хрест,
Що перед вами, судді, не вклонюся… 
Народе мій, до тебе я ще верну,
Як в смерті обернуся до життя…
Василь Стус
     
Літературний портрет Василя Стуса презентувала слухачам культурно-мистецького факультету «Університету  третього віку» міського територіального центру соціального обслуговування населення провідний методист  районної книгозбірні Тетяна Сафронова.  Вона розповіла про трагічну  долю  поета, яскравого  представника українського культурного руху шістдесятників та зачитала рядки з поетичної спадщини великого українця.
Особливо зацікавила присутніх  лубенська сторінка його життя, про яку вони мали змогу дізнатися з книги краєзнавців  Ігоря та Валерія Козюр «Історичні силуети». Відвідувачі центру  переглянули  документальну стрічку «Хресна дорога Василя Стуса» та прослухали чудові ліричні пісні написані на вірші поета у виконанні сестер Тельнюк, Марійки Бурмаки, Сергія Мороза. Активна учасниця заходів районної  бібліотеки  Тамара Литвинова зазначила, що українська земля особливо багата на таланти, але багатьом з них за свій талант во ім’я України доводилося платити життям. І Василь Симоненко, і Василь Стус, і сотні інших українських геніїв, пожертвували своїм життям за майбутнє свого народу, за визволення його з рабства духу. 




Немає коментарів:

Дописати коментар