вівторок, 8 грудня 2020 р.

Нова Француаза Саган.

       9 грудня виповнюється 50 років від дня народження французької письменниці Ганни Гавальди. Її ім'я  в Україні залишається не таким відомим, як на Заході, де вона надзвичайно популярна. Купити  книги  письменниці можна в будь-якому куточку світу, особливо на батьківщині автора - у Франції. Вони перекладені більш ніж на 30 мов і видаються багатомільйонними тиражами. Ганну Гавальду порівнюють із Франсуазою Саган, називають «ніжним Уельбеком», вважають найяскравішою «зіркою французької словесності», чий закордонний успіх, як стверджують, затьмарив навіть славнозвісного Дена Брауна.  Її новели і романи про прості і одночасно складні поняття, такі як любов, ніжність, смерть. Вони здаються простими і легкими, але чіпляють і довго не забуваються. Можливо, ця простота досягається тонкими і найдрібнішими деталями, які Ганна уміє помічати. Письменниця дійсно володіє даром писати так, що начебто і подій немає, і життя як у всіх, буденне, але таким почуттям усе сповнене, такий повноцінний кожен душевний рух її літературних героїв, що будь-яка пережита ситуація - перлинка. Ні надриву, ні перебільшення. 

       Популярність Анні Гавальді принесли збірка новел Ганни Гавальди "Мені б хотілося, щоб мене хтось десь чекав", твори "Просто разом", "Я її кохав, Я його кохала", "Розрадить партія гри в петанк", "35 кіло надії".  Більшість з них  ви можете знайти в центральній районній бібліотеці імені Володимира Малика. Запрошуємо до книгозбірні. Читайте книги Ганни Гавальди. ЇЇ твори  це  справжнє задоволення для  цінителів французького шарму і хорошої літератури.





Немає коментарів:

Дописати коментар