пʼятницю, 7 квітня 2023 р.

 Подорож у країну Здоров’я

       Всесвітній день здоров’я щорічно відзначається 7 квітня. Особлива увага нашого суспільства сьогодні направлена на зміцнення здоров’я підростаючого покоління, на виховання його в дусі негативного ставлення до шкідливих звичок, виховання у дітей навичок здорового способу життя та відповідальності за нього, адже здоровий спосіб життя юного покоління є гарантом здоров’я всієї нації. Сучасна бібліотека як соціальний інститут має акцентувати увагу на підтримці, розвитку та збереженні  здорового способу життя дітей. Значну роль у цьому відіграють заходи, що проводяться до Всесвітнього дня здоров’я. 

      Тож днями фахівці Публічної бібліотеки імені Володимира Малика відвідали Лубенську загальноосвітню спеціальну школу-інтернат з цікавим пізнавальним заходом. Для учнів школи була проведена «Подорож» у країну Здоров’я з елементами театралізації. Учасники театрального клубу «Посмішка», що діє при бібліотеці, подарували глядачам казку-інсценівку «Пригоди Аліси в Країні молочних зубів». З дійства  діти дізналися про те, яким має бути догляд за власними зубками, а також про переваги «здорового харчування» над вживанням у їжу фаст-фуду. Продовжився захід розвивальними іграми з веселими клоунами – Карамелькою та Перчиком. Разом з клоунами діти дружно складали пазли, відгадували назви спортивних ігор, «варили» борщик та наповнювали  «Тарілку здорового харчування», дізнавалися про здоровий спосіб життя. 

     Наприкінці заходу діти продемонстрували ще й свої таланти: виконували пісні та читали вірші про Україну, залюбки взяли участь у дружній фотосесії. А від Клоунів отримали яскраві квіти з повітряних кульок та вітамінний подарунок – яблука. Педагогічний склад школи висловив щиру подяку бібліотечним працівникам за тісну плідну співпрацю. 










Немає коментарів:

Дописати коментар