четвер, 27 червня 2019 р.

Я і закони моєї держави

   До дня Конституції України 27 червня у відділі інформаційного сервісу Лубенської центральної районної бібліотеки імені Володимира Малика було проведено правові он-лайн сходинки «Я і закони моєї держави».
       Бібліотекар Віталіна Курильчук  повідомила, що Конституція забезпечує законність та правопорядок, стабільність інститутів влади. Вона забезпечує розвиток культури, освіти, правову і соціальну захищеність, гарантує політичну та релігійну свободу кожному громадянину. Права і обов’язки, свобода і відповідальність – роблять людину людиною, яка живе в суспільстві.  Вони захищають нас, і не знання закону не звільняє від відповідальності за його порушення.

      Наприкінці заходу присутні переглянули відеоролик «Конституція – основа моєї держави».


Немає коментарів:

Дописати коментар