четвер, 14 квітня 2016 р.

Здоров’я – не все, але все без здоров’я – ніщо

   

        Що найважливіше для людини? Без чого ніхто не може жити повноцінним життям, бути щасливим та безтурботним? Звісно, що це – наше здоров’я. 
      Щоб дізнатися як правильно стежити за станом свого здоров’я та завжди бути в тонусі, 13 квітня в читальній залі бібліотеки Лубенського фінансово-економічного коледжу зібралися студенти 1 курсу. Завідувачка відділом обслуговування Лубенської центральної районної бібліотеки імені Володимира Малика розповіла присутнім про здоровий спосіб життя, зокрема про такі незвичні його складові як доглянутість  людини та хобі, а також закликала молодь дбати про своє здоров’я.
На завершення студентам до уваги було запропоновано перегляд відеоролика «14 фактів про здоров’я людини та стимул до здорового способу життя».


Немає коментарів:

Дописати коментар