вівторок, 16 квітня 2019 р.

ВІТАМІНИ ВЖИВАЄМО ПРО СВОЄ ЗДОРОВ'Я ДБАЄМО.

Здоров’я - розкіш для людини,
Найбільша цінність у житті
Як є здоров’я день при  днині,
Можливість є  йти до мети.
       Ми  добре всі знаємо, що здоров’я - найбільша людська цінність, недарма в народі кажуть, що за гроші здоров’я не купиш. Дбаючи про своє здоров’я, ми дбаємо про здоров’я майбутніх поколінь усієї нашої української нації. З нагоди Всесвітнього дня здоров’я в Губській сільській бібліотеці пройшла година здоров’я «Вітаміни вживаємо про своє здоров’я дбаємо».
Бібліотекар Олександра Цебро розповіла про користь овочів і фруктів, про здоровий спосіб життя, фізичне навантаження, та користь вітамінів. Присутні на заході переглянули відеофільм «Як бути здоровим» та поділились своїми знаннями даної теми,  відповідали на актуальні для них питання. Бережіть себе і свій організм, радійте життю,набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного  способу  життя  будьте розумними і мудрими, крокуйте до «Країни Міцного Здоров’я» і пам’ятайте, що  Ваше здоров’я – у Ваших руках – такими були заключні слова бібліотекаря.

Немає коментарів:

Дописати коментар